#1 2009-07-30 09:54:26

Dorian Alveren

Administrator

Zarejestrowany: 2009-07-29
Posty: 12
Punktów :   

Klasy

Klasy Magiczne:

Druid:
Druid to klasa skupiająca się na sile magicznej żywiołów. Wieżą w swych bogów i składają im dary w świątyniach. Druidzi (nawet po wybranym bogu w Karcie Postaci) wielbią każdego boga ponieważ wierzą że po długich modłach do bogów oni ześlą im jakieś dary w formie deszczy jeśli będą susze, czasem większą siłę magiczną lub nową zdolność. Klasa ta nie umie posługiwać się eliksirami i nie umieją ich robić. To zdaje się być dziwne bo mają panowanie nad żywiołami ale niestety tak już jest w Relatick’u.
Podstawowe umiejętności tej klasy:
(Poziom 1)
- Kula ognia
- Kula wody
- Kula wiatru
- Uderzenie kamieniami

(Poziom 2)
- Ożywieni roślin
- Strumień wody

(Poziom 3)
- Brak nowych umiejętności aż do poziomu 6

(Poziom 6)
- Silny podmuch wiatru
- Ognista zguba (Atak ten wysyła kilkanaście kul ognia w przeciwnika)

(Poziom 7)
- Zamrożenie (Umiejętność ta zamraża wybraną część ciała. Ale nie można zamrozić głowy i różnych przedmiotów!)

(Poziom 8)
- Samozapłon (Użytkownik zamienia się w ognistą postać)

(Poziom 9)
- Brak nowych umiejętności aż do poziomu 15

(Poziom 15)
- Lodowa kula

(Poziom 16)
- Brak nowych umiejętności aż do poziomu 20

(Poziom 20)
- Zamiana w kamień


Rasy które mogą zostać obdarzeni tą klasą:
- Człowiek
- Elf
- Nimf

Kapłan:
Kapłani to klasa wielbiąca każdego boga. Są bardzo podobni do druidów bo tak samo wznoszą modły do bogów i oczekują jakiś darów. W przeciwieństwie od Druidów nie dają darów. Kapłani są obdarzeni zdolnością tworzenia eliksirów. Ich magia pochodzi od bogów
Więc za długie modły w razie potrzeby bóg ześle swój gniew na tego co atakuje kapłana. Jeśli w Karcie Postaci napiszemy jednego boga (bo tak trzeba) i tak kapłan wierzyć będzie we wszystkich i do nich będzie kierował swe modły.
Podstawowe umiejętności tej klasy:
(Poziom 1)
- Sprowadzanie gniewu danego boga
- Uleczanie samego siebie
- Zwiększanie swej obrony

BRAK NOWYCH UMIEJĘTNOŚCI DO KOŃCA ŻYCIA KAPŁANA!


Rasy które mogą zostać obdarzeni tą klasą:
- Człowiek
- Elf
- Nimf

Biały Mag:
Biały Mag to klasa magiczna posługująca się magią światła. Żyją w samotności bo czasami Biali Magowie są narażeni na atak nekromantów. Wydaje się że klasa Maga jest silniejsza od Mocy Cienia ale tak nie jest. Mają wiedzę o eliksirach lecz to czasem nie dorównuje mocy nekromantów. Tajne moce Białego Maga to uleczanie samego siebie i potęga światła. Potęga Światła to zdolność dzięki której Mag rozpozna czy ktoś jest pod wpływem iluzji. Klasa ta jest oddana swojemu bogowi lecz nie przesiadują w świątyniach.
Podstawowe umiejętności tej klasy:
(Poziom 1)
- Uleczanie innych
- Kula oślepienia

(Poziom 2)
- Zwiększenie swojej siły
- Kula energetyczna (Kula ta odpycha wroga na kilka metrów)

(Poziom 3)
- Brak nowych umiejętności aż do poziomu 10

(Poziom 10)
- Zguba demona (Ten atak osłabia siły demona. W ten sposób stwór staje się bezbronny)
- Uleczanie samego siebie

(Poziom 11)
- Brak nowych umiejętności aż do poziomu 17

(Poziom 17)
- Płomienna zemsta (Atak ten niszczy jednego człowieka lub inną osobę. Atak ten zabiera tyle energii magowi że może nawet zemdleć więc jeśli ktoś ma artefakt broniący przed tym atakiem mag nie ma szans)

(Poziom 18)
- Brak nowych umiejętności aż do poziomu 20

(Poziom 20)
- Kula światłości (Atak ten powoduje że każdy w pobliżu traci swą siłę)


Rasy które mogą zostać obdarzeni tą klasą:
- Człowiek
- Elf

Nekromanta:
Nekromanta to klasa parająca się magią cienia. Po wybraniu tej klasy automatycznie zostajesz sługą cienia. Tak jak już napisałem są silniejsi od Białych Magów ale to nie oznacza że nie mają słabych punktów. Są nimi iluzje. Magowie wyczują taką magię i wykorzystają to przeciwko nim. Jeśli wybiorą jakiegoś boga nie obchodzą go jego moce ani gniew. Uwielbiają torturować innych. Służą demonom i to powoduje że mają nad nekromantami panowanie.
Podstawowe umiejętności tej klasy:
(Poziom 1)
- Kula energetyczna
- Cienisty puls (Atak ten tworzy ogromną mgłę)

(Poziom 2)
- Kula ognia
- <Łagodne> porażenie prądem

(Poziom 3)
- Brak nowych umiejętności aż do poziomu 10

(Poziom 10)
- Rozmowa z duchami
- Walka ducha (Nekromanta zsyła na przeciwnika demony i duchy by te walczymy z nim)

(Poziom 11)
- Brak nowych umiejętności aż do poziomu 15

(Poziom 15)
- Kryształowa klątwa (Atak ten powoduje że przeciwnik zostaje uwięziony w krysztale)
- Klątwa ducha (Atak ten powoduje że nekromanta używający tej zdolności zostaje przez kilka minut niewidzialny)
- Koścista zemsta (Atak ten powoduje że przeciwnik ma połamaną jedną wybraną kość.- Nie mogą być nią kręgosłup, czaszka ani żadna kość przez którą można zostać kaleką na całe życie! PS. MG będzie decydował czy dana kość może zostać złamana tą mocą!)

(Poziom 16)
- Brak nowych umiejętności aż do poziomu 20

(Poziom 20)
- Demoniczny wrzask (Atak ten ogłuszy każdą osobę)


Rasy które mogą zostać obdarzeni tą klasą:
- Człowiek
- Elf
- Wampir
- Wilkołak

Paladyn:
Paladyn to wyjątkowa magiczna klasa. Jest to rycerz obdarzony magią kapłańską. Znakomicie władają mieczem i umieją bronić się. Nie znają się na eliksirach co powoduje że są słabsi od innych. Nie stoją na czele prawa. Nie mogą stać na wieżyczkach strażniczych ani na służbach przy bramie miasta. Są mile widziani w miasteczkach. Bardzo często są wynajmowani do ochrony Księcia Doriana Alverena najmłodszego władcę naszego państwa. Są bardzo oddani swemu bogu. Mają bezgraniczny honor.
Podstawowe umiejętności tej klasy:
(Poziom 1)
- Ataki mieczem
- Atak tarczą
- Walka wręcz

(Poziom 2)
- Umiejętność używania łuków i kusz

(Poziom 3)
- Kula energetyczna
- Walka sztyletem

(Poziom 4)
- Brak nowych umiejętności aż do poziomu 10

(Poziom 10)
- Uleczanie innych
- Uleczanie siebie samego
- Stalowa potęga (Atak ten pozwala na zwiększanie siły uderzenia metalowym przedmiotem)

(Poziom 11)
- 300 cięć (Atak mieczem- atakujący robi trzysta cięć na minutę co umożliwia szybkie zniszczenie wroga)

(Poziom 12)
- Brak nowych umiejętności aż do poziomu 20

(Poziom 20)
- Niszczyciel metali (Powoduje ze dana broń zrobiona z metalu natychmiast rdzewieją)
- Waleczne serce (Atak ten powoduje że paladyn blokuje magie przeciwnika)


Rasy które mogą zostać obdarzeni tą klasą:
- Człowiek

Klasy Walczące:

Rycerz:
Rycerz to klasa dzięki której możesz zostać strażnikiem i stać na Wieżyczkach Posterunkowych. Rycerze stoją przy bramach miast i pilnują by jakiś złoczyńca nie dostał się do miasteczka. Zarabiają na życie tylko i wyłącznie poprzez pilnowanie miast i czasami pracują dla Księcia. Są mile widziani w miastach bo pomagają innym. Są postrachem złodziejów i zabójców. Walczą z honorem więc jeśli ktoś go atakuje bez broni rycerz też walczy bez oręża.
Rasy które mogą zostać obdarzeni tą klasą:
- Człowiek

Złodziej:
Złodziej to klasa która jak sama nazwa wskazuje kradnie. Po wybraniu tej klasy zostajesz automatycznie przydzielony do strony zła. Nie są zbyt oddani swemu bogu. Wspaniale władają długim mieczem, sztyletem i znają się troszeczkę na Eliksirach. Nie mieszkają w miastach tylko w kryjówkach w lasach lub nawet w górach. Często grasują w ciemnych lasach i napadają na ludzi przechodzących przez niego. Często planują ataki na Księcia więc jest on dobrze pilnowany przez paladynów bądź rycerzy.
Rasy które mogą zostać obdarzeni tą klasą:
- Człowiek
- Elf
- Wampir

Zabójca:
Zabójca jak sama nazwa wskazuje morduje innych. Po wybraniu tej klasy automatycznie jesteś po stronie zła. Wierzą w swojego boga i przepraszają go za każde morderstwo. Może to wydaje się dziwne lecz niestety tak jest. Każdy myśli że zabójcy to przeklęta klasa ale mają w sercu troszkę dobra i dla tego przepraszają bogów za morderstwa. Znakomicie umieją korzystać z eliksirów i nawet znają się na różnych ziołach leczniczych co pozwala im leczyć swoje rany po ciężkich walkach.
Rasy które mogą zostać obdarzeni tą klasą:
- Człowiek
- Elf
- Wilkołak
- Wampir

Pirat:
Pirat to klasa która głównie pływa po morzu i szuka skarbów. Nie zawahają się użyć oręża by zabić. Znakomicie pływają, znają się na technice i na eliksirach lecz ich przeznaczeniem jest zostać piratem. By zostać tą klasą trzeba mieć pirackie korzenie. W tedy będziesz miał szacunek w załodze. Jeśli wybierasz tę klasę jesteś członkiem danej załogi natomiast jeśli chcesz zostać kapitanem musisz stanąć do walki z obecnym. Zamieszkują głównie opuszczone wyspy. Znakomicie walczą i potrafią zabić tym co mają pod ręką.
Rasy które mogą zostać obdarzeni tą klasą:
- Człowiek
- Elf

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.thewayoftheninja.pun.pl www.sm2013.pun.pl www.wshifm.pun.pl www.swintuszek.pun.pl www.saloon-politowania.pun.pl